Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Kõik grillimiseks vajalik ühest kohast! Vaata grillimise tooteid siit 🍖♨️🔥🥩🥓🍳 Ajavahemikus 29.04-30.04 toome kaubad sulle koju kõigest 2,00€ eest!
Hea ePrisma klient! 01.05 on kojuveo teenus suletud. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Prisma ostustatistikast selgub, et liha, kala ja valmistoodete kategooria müügist moodustavad kohalikud tooted lausa 80%. Vastutustundliku tarbimise soodustamiseks tõstab Prisma oma kauplustes regulaarselt kohalikke tooteid esile.

Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru selgitab, et viimase nelja aasta jooksul on enim müüdud Eestist pärit värsket liha, kala ning valmistooteid. Selles tootekategoorias moodustas Eesti toodang lausa 80% müüdud kaubast. Samuti on populaarsed kodumaised piimatooted ja munad (75%), lisaks eelistavad tarbijad ka Eestis toodetud jooke (60%).

“Oktoobrikuus küsitlesime Prisma Konto kliente, et saada tagasisidet inimeste ostuharjumustele. Kliendiuuringust selgus, et 79% vastajate hinnangul on Eesti tooted kallimad kui välismaised, kuid sellest hoolimata  soovib üle poolte vastanutest kohalikke tootjaid toetada. Prisma jaoks on alati olnud oluline pakkuda soodsaimat ostukorvi, sealhulgas edendada ka kohaliku toodangu ostmist,” selgitas Niitaru.

Soodsat hinnataset toetab nii pikaajaline „Pöörasime hinnad tagasi“ kampaania kui ka lühiajalised nädalalõpupakkumised.

Prisma kliendiuuringu vastajatest 64% ütleb, et eelistab just Eesti tootjate tooteid ning 68% väidab, et Eesti tooted moodustavad hinnanguliselt nende ostukorvist vähemalt poole või suurema osa. Mõnevõrra keskmisest kõrgem on tulemus eestlaste, 50-69aastaste, Tartumaa ja Ida-Virumaa elanike, keskmise ja kõrgema sissetulekuga inimeste seas. Eesti tooteid eelistavad keskmisest rohkem eestlased, naised, 40-69aastased ning keskmise või kõrgema sissetulekuga inimesed.

“Kõige populaarsem kodumaine toode läbi aastate on olnud ootuspäraselt 2,5-protsendiline piim. Näeme ka tendentsi, et piimavalikul mängib eriti rolli hind. Piimale järgneb hapukoor ja karboniseeritud vesi,” lisas Niitaru.

TOP 5 eestimaist toodet viimase nelja aasta müügistatistikas (tükiline müük):

  • Piim
  • Hapukoor
  • Karboniseeritud vesi
  • Kohvikoor
  • Rukkipala leib

Prisma Peremarket AS tegutseb Eestis alates 2000. aastast. Ketil on üle Eesti 14 kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd ligi 900 inimesele. Prisma on kõige laiema valiku ja soodsama ostukorviga poekett Eestis ning ePrisma Eesti suurima valikuga veebipood. Prisma Peremarket kuulub Soome kaubanduskontserni S-Grupp.