PrismaEkspress kasutustingimused ja andmekaitse

PrismaEkspress (edaspidi „teenus”) on Prisma Peremarket AS poolt pakutav teenus, mis lihtsustab kliendi ostukogemust, võimaldades kliendil kaupade EAN koodide iseseisvat skaneerimist  Prisma Peremarket AS-i poolt pakutava EAN-koodi lugeja ehk skanneri abil.

Skanner analüüsib teenuse kasutamist ja teeb kasutamise põhjal otsuseid

Teenus teeb selle kasutaja kasutamise põhjal otsuseid. See tähendab, et teenus analüüsib kliendi poolt eelistatud toodete valikut skanneri kasutamisel ja skannimise ajalugu. Kliendikäitumise analüüsi põhjal võidakse klient suunata ostu järelkontrolli kassasse. Teenuse osutamise raames teostatakse aeg ajalt ka pistelist kontrolli. Teenuse teabeallikaks on ainult teenuse kasutamisel kogutud skaneerimise ajalugu ja kliendikäitumise andmeid.

Teenus ei analüüsi ega tee päringuid Prisma Peremarketi AS-i poolt teenuse kasutaja kohta säilitatavate Konto püsikliendiprogrammis olevate isikuandmete andmebaasi ega identifitseeri teenuse kasutajat, välja arvatud kasutaja kaardi tehniline tunnus. Teenuse kasutamise skannimisajalugu säilitatakse seni, kuni see on vajalik, kuid mitte kauem kui 24 kuud.

Teenuse kasutamise lepingu sõlmimisel annab teenuse kasutaja nõusoleku skanneri ja skannimise ajaloo analüüsiks.

Teenuse kasutaja vastutus

Teenuse kasutaja vastutab Konto püsikliendiprogrammi raames isikliku ID-kaardi asjakohase ja hoolika kasutamise eest ja kinnitab, et on Konto püsikliendiprogrammiga ühinenud. Teenuse kasutaja kohustub hoolikalt kontrollima, et kõik tema poolt valitud tooted oleks enne skaneerimise lõpetamist korrektselt skannerisse skaneeritud. Teenuse teadlikule väärkasutamise järgnevad õiguslikud tagajärjed.

Muud teenuse kasutamine tingimused

Teenuse kasutamistingimused on seotud:
Prisma Konto Teenuste kasutustingimustega
AS Prisma Peremarket andmekaitsepoliitika põhimõtetega ja
Isikuandmete töötlemise tingimustega
Teenust võidakse Prisma Peremarket AS –i äranägemisel sulgeda või kasutusest kõrvaldada.
Prisma Peremarket AS –il on õigus rakenduse kasutamist kliendile keelata, kui on tõendatud teenuse väärkasutamist.
Prisma kaupluses olev skaneerimisseade on Prisma Peremarket AS –i omand ja seade tuleb pärast teenuse kasutamist tagastada teenuse osutajale.

Teenuse kasutaja andmekaitse seadusest tulenevad õigused

Kliendil on seoses ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, sh
– õigus saada arusaadavat ja selget teavet oma andmete osas, sh taotleda juurdepääsu isikuandmetele, andmete parandamist või kustutamist või töötlemise piiramist;
– õigus võtta tagasi algne nõusolek isikuandmete töötlemise osas;
– õigus pöörduda enda õiguste kaitseks järelvalveasutuse poole.
Kliendil on õigus nõuda õigusvastase isikuandmete töötlemisega tekitatud kahju hüvitamist https://www.prismamarket.ee/blog/page/data-register-extract
Kliendi poolt sooritatud ostude andmed on Prisma Peremarket AS Konto kliendiprogrammi kliente ja programmi kliendiregistrit puudutav teave.
Klient saab esitada teenusega seotud teabenõude e-posti aadressile andmekaitse@prismamarket.ee, esitades sellekohase digitaalselt allkirjastatud avalduse.

Andmekogude isikuandmete info taotlus

Kliendil on õigus nõuda andmete kustutamist seadusest tulenevatel juhtudel näiteks andmetöötluse eesmärgi täitumisel, algse antud andmete töötlemise nõusoleku tagasi võtmisel või andmete ebaseaduslikul töötlemisel andmetöötleja poolt. Andmekogude isikuandmete info taotluse avalduse leiab siit.

Kontaktid

Teenuse osutamise isikuandmete vastutavaks töötlejaks on AS Prisma Peremarket, registrikood 10569681, aadress Mustakivi tee 17, Tallinn 13912, Eesti, telefon 56 809 600.

Kaitse soovimatu elektroonilise otseturunduse eest (elektroonilise side seadus)

Meie elektroonsete kontaktandmete (ESS § 2 lg 8¹) kasutamine otseturustuseks on lubatud ainult adressaadi eelneval nõusolekul. Kontaktandmete kasutamine nii otseturustuse ja/või rämpsposti saatmiseks kui ka järjepidevate samasisuliste pöördumiste tegemiseks ei ole lubatud.