Miks eelistada Prismat?

Miks on Prismas hea osta?

Miks on Prismas hea osta?

Prisma kauplused erinevad kõikidest teistest Eesti jaekauplustest. Meie eesmärgiks on teha klientide elu võimalikult lihtsaks. Teame, et igaühel meist on palju tegemisi, toimetusi ja mõtlemisainet. Poeskäik on veel üks rutiinne kohustus. Prisma veebikeskkond, selged väljapanekud, lühikesed kassajärjekorrad, lai valik, ruumikad riiulivahed, hea teenindus ja nii mõnedki muud tegurid aitavad muuta seda igapäevast rutiini lihtsamaks ning muretumaks. Soovime, et Prisma abiga oleks meie klientidel üks mure vähem!

Mis on ePrisma?

ePrisma on Prisma Peremarketi ostukeskkond veebis, kus on olemas suurem osa Prisma tavapoe sortimendist. Täna on ePrismas esindatud pea kõik toidukaubad ja valik tarbekaupadest, mida lisandub jooksvalt juurde. Eesmärgiks on päev päevalt üha laiemat valikut pakkuda ja tulevikus kuvada veebis kogu tootevalik, kuhu kuulub üle 70 000 erineva toote.

Veebis ostlemist kiirendab konkreetne ostusoov ja otsingu kasutamine. Soovi korral saab toodetega tutvuda virtuaalsetel kaubariiulitel, kuhu on kõik sarnased tooted kokku kogutud.

ePrismat saavad kasutada kõik soovijad, kuid rohkem võimalusi pakume Prisma Kontoga sisse loginud klientidele, kes saavad salvestada oma lemmiktooteid, fikseerida ostunimekirja, seda korduvalt kasutada ning soovi korral muuta. Ostukeskkond oskab teha eelnevate tellimuste põhjal personaalseid soovitusi, näidata sooduspakkumisi ja hinnagarantii tooteid. ePrismas saab liituda Prisma Konto püsikliendiprogrammiga, jooksvalt Kontosaldot vaadata, boonustasemeid jälgida ja kontaktandmeid muuta. ePrismat saab mugavalt sirvida arvutis, nutitelefonis, nuhvlis ja tahvlis.

ePrismas komplekteeritud tellimused kätte Sikupilli ja Mustika Prisma e-kassast, mis on tähistatud ePrisma logoga. Kojuvedu pakkub hetkel vaid Mustamäe Prisma, kust toob toidu- ja tööstuskauba koju kullerfirma.

Miks pole Prisma kirev nagu teised poed?

Keegi ei uuri enne poodi sisenemist poeplaanilt, kus asub piim, halvaa või ketšup. Kui pood on üles seatud nagu kirju peosaal, täis takistusi ja keerdkäike, eksib inimene ära. Prismas pole tavapäraseid vahekäike ummistavaid väljapanekuid ega kirjusid reklaamplakateid. On hoopis lae all olevad viidad, mis hõlbustavad toodete leidmist. Ka toodete paigutuse oleme püüdnud teha nii loogilise kui võimalik. Samalaadsed tooted paiknevad poes ikka üksteise kõrval, et kliendil oleks lihtsam tooteid võrrelda ja oma valikut teha.

Miks on Prismas nii palju ruumi?

Miks on Prismas nii palju ruumi?

Soovime, et Prismas oleks mugav liikuda. Seepärast on Prismas hästi laiad riiulivahed, kus ema, isa, lapsevanker, poekäru ning ka teised inimesed pääsevad üksteisest mugavalt mööda. Laiad riiulivahed tähendavad seda, et ka pood ise peab suur olema.

Mis põhimõttel on koostatud Prisma sortiment?

Prismas müügil olevad tooted on valitud nii, et need sobiksid võimalikult paljudele. Kuna aga võõrastele inimestele on raske valida “sobivaid” tooteid , siis oleme lahendanud probleemi sedasi: Prismas on sisuliselt kõige laiem kaubavalik Eestis, pakkudes parimat valikut igale vanusegrupile ja klienditüübile. Lisaks laiale toidukaubavalikule teeb Prismat eriliseks ka suur tarbekauba osakaal.

Kuidas kujuneb Prismas hind?

Prisma hinnapoliitika on lihtne: soovime pakkuda kõige soodsamat hinnataset Ja seda iga päev. Me ei pea õigeks otsustada, et täna söövad kõik Prisma kliendid sooduspakkumises olevat viinerit ja homme kampaaniapakkumises olevat kana. Meilt leiab iga päev Eesti kõige soodsama hinnaga kana, viineri, banaani ja ka muu vajamineva. Meie klient saab iga päev ise valida, mida ta täna söögiks eelistab.

Miks on Prisma kauem lahti kui teised suured poed?

Iga inimese päev kulgeb isemoodi. Pole meie asi öelda, millal klient peaks poodi tulema – oleme lihtsalt võimalikult kaua avatud.

Kuidas Prisma kliente saab, kui ei panusta reklaamile nii palju kui konkurendid?

Keskmine inimene käib poes mitu korda nädalas. Kui ta saab meie juurest kiirelt ja mugavalt seda mida ta soovib, koos kiire ja asjatundliku teeninduse ning soodsa hinnatasemega, tuleb ta kindlasti tagasi. Kui aga kassades on pikad järjekorrad ja tooteid riiulis pole, ei aita ükski reklaam – sellisesse poodi klient tulla ei taha. Prisma kõige olulisem ja tähtsam reklaamikanal on pood ise.

Üles