
Korduma kippuvad küsimused
Konto boonuste kogumine
Kuidas saan sisse logida Konto kliendina uuele ePrisma lehele?
Uude ePrismasse saab praegu sisse logida Smart-ID ja Mobiili-ID abil ning ID-kaardiga.
Kas ma kogun boonuseid ka uues ePrismas oste tehes?
Jah. Kui oled liitunud Konto püsikliendiprogrammiga ja logid uude ePrismasse sisse (Smart-ID, Mobiili-ID või ID-kaardi abil), kogud oma ostudelt ka Konto boonust.
Poodide saadavus
Miks ei ole kõik poed uuel ePrisma platvormil saadaval?
Avame poode järk-järgult uues ePrismas terve aasta jooksul. Uut ePrisma lehte saavad hetkel kasutada need kliendid, kes tellivad kojuveo või „Telli ja tule järele“ teenuse Kristiine, Rocca al Mare, Mustamäe, Lasnamäe, Sikupilli, Annelinna ja Sõbra Prismast.
Kuidas saan teada, millal minu pood on uues e-poes avatud?
Informeerime kindlasti edasistest arengutest. Saad ise meie kodulehel vaadata meie kõige värskemaid uudiseid või registreeruda Konto uudiskirja lugejaks, et saada teateid ePrisma arenduste kohta.
Toodete saadavus
Märkasin, et mõned tööstuskaubad on uue ePrisma platvormil puudu. Kas need lisatakse varsti?
Töötame endiselt uue platvormi arendamisega ja mõned tööstuskauba tooted võivad hetkel puududa. Lisame neid aktiivselt, meie eesmärk on tagada korrektne toodete saadavus sügise jooksul.
Mida teha, kui ma ei leia teatud toodet uues ePrismas?
Kui otsitav toode ei ole saadaval, kontrolli hiljem uuesti, kuna värskendame pidevalt oma tootevalikut. Kui sul on mingit toodet kiiresti vaja, soovitame sul külastada meie tavapoodi.
Olemasolev vana epood ja Konto boonuste kogumine
Kas olemasolev vana ePrisma platvorm jääb avatuks, kuni uus e-pood on täielikult käivitatud, ja kas ma saan sealt osta, et koguda Konto boonuseid?
Vana ePrisma platvorm on nüüdseks aegunud ning palume ostude tegemiseks kasutada uut e-poe platvormi.