ePRISMA KASUTAMISTINGIMUSED
- ÜLDSÄTTED
1.1. Selles dokumendis kasutatakse mõisteid järgmises tähenduses:
1.1.1. tarbija – füüsiline isik, kes tegutseb eesmärgil, mis ei ole seotud tema majandus- või kutsetegevusega;
1.1.2. kaupleja – juriidiline isik, kes tegutseb eesmärgil, mis on seotud tema majandus-või kutsetegevusega;
1.1.3. kaup – pakutav, müüdav või muul viisil turustatav asi või õigus;
1.1.4. teenus – pakutav, osutatav või muul viisil turustatav hüve, mis ei ole kaup, või muu pakutav või tehtav sooritus;
1.1.5. tellimus – sidevahendi abil edastatud lepingupoolte tahteavaldus lepingu sõlmimiseks;
1.1.6. hulgimüük – kaupade edasimüük ja vahendus kaubanduslikele tarbijatele, asutustele, organisatsioonidele.
1.1.7. väljastuskoht – koht, kust kaupleja väljastab tarbijale tema tellimuse.
1.1.8. tarneaadress – tellimuses märgitud tarbija aadress, kuhu saadetis toimetatakse.
1.1.9. tavatellimus – saadetis kaaluga kuni 25 kilogrammi.
1.1.10. suuremõõtmeline saadetis – saadetis kaaluga üle 25 kilogrammi ja/või välismõõtmetega, mille pikim külg ületab 1,5 meetrit.
1.1.11. lisateenus – põhiteenust täiendav teenus.
1.2. Veebileht prismamarket.ee on AS Prisma Peremarketi (registrikood 10569681, aadress Mustakivi tee 17, 13912 Tallinn, e-post info@prismamarket.ee) kättesaadavaks tehtud internetipõhine kaupade ja teenuste internetipood ja müügikeskkond (edaspidi: ePrisma). ePrisma kasutamise ja kaupade/teenuste ostmisega kinnitab tarbija oma nõustumist ePrisma kasutamistingimuste ja muu tarbijale kättesaadavaks tehtud teabega.
1.3. ePrisma kasutamistingimustes toodud ühe sätte kehtetus selle vastuolu tõttu seadusega ei too kaasa teiste sätete kehtetust.
1.4. ePrisma müügikeskkonnas olevate kaupade piltidel on illustreeriv tähendus.
1.5. ePrismas tohib iseseisvalt kaupa tellida ja tellimuse vormistada füüsilisest isikust teovõimeline isik (täisealine, 18-aastane isik). Nõuetele mittevastava isiku vormistatud tellimuse tagajärgede eest vastutab isik, kelle pangakontot või krediitkaarti kasutades makse on sooritatud.
1.6. AS Prisma Peremarketil on õigus jätta tarbija tellimus täitmata, kui tarbija ei ole täitnud ePrisma, AS Prisma Peremarketi või teenusepakkuja tingimusi, juhiseid või korraldusi.
1.7. ePrisma teenust ei osutata juriidilistele isikutele ega kaupade edasimüüjatele või vahendajatele.
- ePRISMA KASUTAMINE
2.1. Tarbija on kohustatud sooritama kaupade/teenuste tellimused ja maksed vastavalt e-Prisma kasutamistingimustele ja -juhistele.
2.2. AS Prisma Peremarketil on õigus tarbija edastatud tellimus täitmata jätta, juhul kui tarbija ei ole tasunud soovitud kauba või teenuse eest, või kui tarbija krediitkaardil puuduvad selleks rahalised vahendid.
2.3. Tarbija on ePrismat kasutades kohustatud tagama enda esitatud andmete õigsuse ning mitte kasutama müügikeskkonda muuks kui selles ette nähtud toiminguteks.
2.4. Tarbijal ei ole ilma AS Prisma Peremarketi kirjaliku loata õigus ePrisma müügikeskkonda ega selle osi mis tahes viisil kopeerida, reprodutseerida, levitada, edastada, muuta või muul sarnasel viisil kasutada.
- KAUP, KAUBA HIND, KOGUS JA KOHALETOIMETAMISE TASU
3.1. ePrisma kaubale kehtib tellimuse tegemise hetkel valitud kauba hind eurodes koos käibemaksuga järgmiselt:
3.1.1. Kaubale kauplusesse järgi tulles tasub tarbija ostu sooritamise hetkel kaupluses kaubale märgitud hinna eurodes koos käibemaksuga;
3.1.2. Kui tellimus toimetatakse kohale kulleriga, tasub tarbija ePrisma müügikeskkonnas makse sooritamise hetkel märgitud hinna eurodes koos käibemaksuga. Kui kauba kohaletoimetamise kuupäevaks on toote müügihind (kampaaniahind) muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind;
3.1.3. Kaalutoote puhul kujuneb kauba lõpphinnaks kauba tegelikule kaalule vastav hind. Tellitud ja tasutud kaalutoote hinnavahe tagastab kaupleja tarbija arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättetoimetamise kuupäevast;
3.1.4. Kauplejal on õigus muuta ePrismas müüdava kauba hinda;
3.1.5. Kui tellitud kauptoimetatakse kohale kulleriga, oleneb kohaletoimetamise tasu teeninduspiirkonnast, mis kuvatakse ePrisma keskkonnas tellimuse vormistamise hetkel.
3.1.6. Suuremõõtmelise saadetise vedu:
3.1.6.1. Suuremõõtmelise ja üle 25 kilogrammi kaaluva saadetise toimetab kuller märgitud aadressi välisukseni;
3.1.6.2. Suuremõõtmelise ja üle 25 kilogrammi kaaluva saadetise (nt mullakotid, suured elektroonikaseadmed, kodumasinad jms) veole lisandub täiendav veotasu 19 eurot, mille kohta väljastatakse eraldi arve tellimusel märgitud e-posti aadressile;
3.1.6.3. Kui kaup toimetatakse ilma liftita korrusmajja, võib kuller rakendada täiendavalt korrusetasu 9 eurot iga korruse kohta, mille kohta väljastatakse eraldi arve tellimusel märgitud e-posti aadressile.
3.1.7. Kui tellimus toimetatakse kulleriga tarbija koju, on kohaletoimetamise tasu 2,99 eurot, komplekteerimise tasu 2 eurot ning pakkematerjalide tasu 0,99 eurot, mille tarbija tasub tellimuse vormistamisel.
3.1.8. “Telli ja tule järele” teenuse hind on alates 0 eurot, komplekteerimise tasu 2 eurot ning pakkematerjalide tasu 0,99 eurot, mille tarbija tasub tellimuse vormistamisel.
3.2. Kauplejal on õigus määrata tarbija tellitava kauba suurim koguseline määr.
3.3. Pandimärgiga joogipakendile lisandub tagatisraha, mille summa on avaldatud kauba juures eraldi hinnana.
3.3.1 Pakendijäätmed, s.t pandimärgita plastpakendid, metallpakendid, sh konservipurgid, klaaspakendid ja tetrapakendid on tarbijal võimalik tuua Prisma kaupluste juures asuvatesse pakendikonteineritesse.
3.3.2 Pandimärgiga joogipakendi saab tarbijal tagastada talle sobivasse Prisma kaupluse pakendiautomaati.
3.4. Tarbija nõusolekul võib kaupleja asendada tellimuses tellitud kauba selle omaduste, koguse ja hinna poolest samaväärse asendustootega. Kui samaväärne asendustoode puudub või kui tellitud kaubal ja asendustootel on hinnavahe, tagastab kaupleja tarbijale tellitud ja tasutud kauba maksumuse või hinnavahe viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel tarbija arvelduskontole alates tellimuse kohaletoimetamise kuupäevast.
3.5. Kui tarbija asendustootega ei nõustu, tagastab kaupleja tarbijale tellitud ja tasutud asendustoote maksumuse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel pärast asendustoote tagastamist kauplejale.
3.6. Kauplejal on õigus vajaduse korral tarbijaga ühendust võtta, et kooskõlastada asendatav kaup telefoni teel.
- TELLIMUSE ESITAMINE JA KINNITAMINE
4.1. ePrismas saab tellimust vormistada registreeritud (Konto klient) või registreerimata kasutajana. Tellimuste ajalugu näeb ePrisma müügikeskkonnas ainult Konto klient.
4.2. Kauba tellimiseks valib tarbija ePrisma müügikeskkonnast talle sobiva(d) kauba(d) ja lisab need ostukorvi. Tarbijal on võimalik ostukorvi sisu korrigeerida kuni tellimuse kinnitamiseni ja enne kauba eest tasumist.
4.3. Tellimuse vormistamiseks peavad olema täidetud ePrisma müügikeskkonna kohustuslikud andmeväljad; valitud kauba kohaletoimetamise või üleandmise viis (kauplus, kuller, pakiautomaat) ja koht ning täitmise kuupäev ja kellaaja vahemik.
4.5. Drive-in’i tellitud kauba tellimuste kättetoimetamine toimub vastavalt tarbija valitud tarneajale.
4.6. ePrismast kaupa tellides saab tellimust vormistada maksimaalselt üks nädal enne soovitud kättesaamise aega.
4.7. Registreerimata kasutajana alkoholi sisaldavaid jooke (sh alkoholivaba õlu, siider, vein, energiajoogid) telliv tarbija kinnitab enne tellimuse esitamist, et ta on 18-aastane.
4.8. Tarbija kinnitab enne tellimuse esitamist, et on teadlik, et tellitud kaupa ei toimetata laste-, ravi- ega kinnipidamisasutustesse.
4.9. Tarbija kohustub enne tellimuse kinnitamist ja makse tegemist kontrollima oma tellimuse sisu, koguseid ja vastavust. Kinnitatud tellimuse sisu ei ole hiljemvõimalik muuta.
4.10. Kui tellimus jõuab kauplejani, saab tarbija kauplejalt automaatse e-kinnituskirja.
4.11. Kui kaup on komplekteeritud, teatab kaupleja sellest tarbijale e-posti teel enne tellimuse kohaletoimetamise ajavahemikku.
4.12. Tellimuses esinevate võimalike ebatäpsuste või vigade korral (soovimatud kaubad või kogused) tuleb tarbijal kohe ühendust võtta kaupleja klienditeenindusega ePrisma kas e-posti või telefoni teel.
4.13. Kui tarbija on tellimusele märkinud ebaõiged andmed või tellimusest loobunud, ei vastuta kaupleja sellest tekkiva kahju ega mis tahes muude tagajärgede eest.
- TELLIMUSEST LOOBUMINE
5.1. Tarbijal on õigus tasutud tellimusest loobuda, teatades sellest ePrisma klienditeenindusel alljärgnevalt:
5.1.1. “Telli ja tule järele” teenuse korral saab tellimusest loobuda, helistades ePrisma kontakttelefonile kuni 3 (kolm) tundi enne tellimuse täitmise ajavahemikku.
5.1.2. Kulleriga kohaletoimetamise korral saab tellimusest loobuda, helistades ePrisma kontakttelefonile kuni 3 (kolm) tundi enne tellimuse täitmise ajavahemikku.
5.2. Kui tarbija ei järgi tellimusest loobumisel eri kättetoimetamisviisidele sätestatud ajavahemikke, arvestades seejuures kauba iseloomuga (nt kaup, mis rikneb või vananeb kiiresti), on kauplejal õigus kauba eest tagastatavast summast kinni pidada nimetatud toodete kohaletoimetamise ja komplekteerimise tasu koos müügikõlbmatuks muutunud toodete maksumusega.
5.4. Kauplejal on õigus vajaduse korraltellimus tühistada, teatades sellest tarbijale telefoni või e-posti teel, lisades tühistamise põhjuse. Tellimuse tühistamise korral tagastab kaupleja tellimuse kogumaksumuse tarbija arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul tellimuse tühistamise hetkest.
- TELLIMUSE TÄITMISE AJA MUUTMINE
6.1. Tarbijal on õigus avaldada soovi tellimuse kättetoimetamise aja muutmiseks, teatades sellest ePrisma klienditeenindusele tellimuse kinnitusel märgitud telefonil või e-posti aadressil.
6.2. Võimaluse korral arvestab kaupleja tarbija sooviga, teatades sellest e-posti või telefoni teel.
6.3. Kauplejal on õigus jätta tellimuse kohaletoimetamise aeg muutmata.
- TELLIMUSE EEST TASUMINE
7.1. ePrismast tellitud toodete eest saab müügikeskkonnas tasuda ettemaksuna täies ulatuses sobiva pangalingi vahendusel või krediitkaardiga. ePrismas vahendab pangalinke Maksekeskus AS.
7.2. Kohaletoimetamisel kulleriga tasub tarbija kogu tellimuse eest ePrisma müügikeskkonnas ettemaksuna täies ulatuses, suuremõõtmelise ja üle 25 kg kauba veole lisandub veotasu vastavalt punktile 3.1.6.
7.3. ePrisma müügikeskkonnas ei ole võimalik maksta Konto lojaalsusprogrammis kogutavate boonuspunktidega ega Prisma kinkekaartidega. Konto lojaalsusprogrammi kasutustingimused asuvad siin.
- TELLIMUSE VÄLJASTAMINE, KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE
8.1. Tellimuse väljastamine kaupluses (Drive-in):
8.1.1. ePrisma tellimusi väljastatakse kõigil nädalapäevadel tellimuse esitamisel valitud ajavahemikel:
– Tallinnas: Rocca Al Mare, Mustamäe, Kristiine, Sikupilli, Lasnamäe Prisma.
– Tartus: Sõbra Prisma.
8.1.2. Tellimus väljastatakse tellimiskinnituse esitamisel ja alusel.
8.1.3. Kauplejal on õigus küsida isikut tõendavat dokumenti (ID-kaart, pass, juhiluba), kui tellimus sisaldab alkoholi või alkoholivaba õlut, siidrit, veini või energiajooke.
8.1.4. Alkoholi, alkoholivaba õlut, siidrit, veini või energisjooke sisaldavaid tellimusi annab kaupleja üle vaid täisealisele tarbijale. Kui isikut tõendavat dokumenti ei esitata, on kauplejal õigus tellimust mitte üle anda.
8.1.5. Kaupleja hoiustab tellitud kaupa kuni tellimuses märgitud kuupäeva lõpuni. Peale kuupäeva möödumist loeb kaupleja tellimuse loobutuks ja tühistab selle.
8.2. Tellimuse kohaletoimetamine kulleriga
8.2.1. Kui tarbija soovib tellimuse kohaletoimetamist kulleriga, tuleb tarbijal valida tellimust vormistades sobiv kuupäev ja ajavahemik ning märkida kohaletoimetamise aadress.
8.2.2. Kuller toimetab tellimused tarbija määratud aadressile alljärgnevatesse piirkondadesse:
- Tallinn ja selle lähiümbrus
- Tartu ja selle lähiümbrus
8.2.3. Tellimuse kohaletoimetamine toimub esmaspäevast pühapäevani kella 10:00–22:00, v.a riiklikud pühad, mille ajal toimub tellimuse kohaletoimetamine vastavalt tellimiskeskkonnas märgitud tarneaegadele.
8.2.4. Tellimuse kohaletoimetamise täpse kellaaja teatab kuller tarbijale telefoni teel.
8.2.5. Kui tellimuse üleandmine hilineb, teatab kuller sellest tarbijale telefoni teel, leppides kokku uue kohaletoimetamise aja. Kui uues ajas kokkuleppele ei jõuta, on tarbijal õigus tellimusest loobuda. Loobumise korral tagastab kaupleja tarbijale tellimuse kogumaksumuse tarbija arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.
8.2.6. Tarbijal on kohustus tagada tellimuses märgitud ajavahemikus ja aadressil tellimuse vastuvõtmine.
8.2.7. Kui tarbija ei vasta või ei taga tellimuse vastuvõtmist, kui kuller esimest korda tarbija määratud aadressile jõuab, või kui tellimuse üleandmine osutub võimatuks tarbijapoolse asjaolu tõttu, on kauplejal õigus lugeda tellimus loobutuks ja see tühistada. Tühistatud tellimuse maksumusest arvestab kaupleja maha kulleriga kohaletoimetamise tasu. Tellimuse ülejäänud maksumuse summa tagastab kaupleja tarbija arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul arvestades tühistamise hetkest.
8.2.8. Alkoholi, alkoholivaba õlut, siidrit, veini või energiajooke sisaldav tellimus antakse üle ainult täisealisele tarbijale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Mõjuva põhjuse korral on kulleril õigus teha dokumendist foto ja registreerida esitatud dokumendi viis (5) viimast numbrit, et tõendada vanusepiiri kontrollimistvõi keelduda eelnimetatud toodete üleandmisest, kui dokumenti ei esitata.
8.2.9. Kaupleja pakutav kohaletoimetamise teenus sisaldab tellimuse toimetamist uksest ukseni, sh ka korrusmajades, välja arvatud punktis 3.1.6 kirjeldatud kaupade korral.
8.2.10. Eritemperatuuril säilitatavat toitu transportides tagab kaupleja kauba külmaahela katkematuse.
- KAUBA TAGASTAMINE
9.1. Tellimust kätte saades on tarbijal kohustus kohe kontrollida kauba vastavust tellimusele. Tellitud kauba hulgas olevad rikutud või praaktooted ja nende kogused tuleb märkida kauba tagastusblanketile ning kohe üle anda kaupluse töötajale, kullerile või tagastada pakiautomaadi kaudu. Tagastatud rikutud või praaktoodete eest tasutud summa tagastab kaupleja tarbija arvelduskontole tagastatud toodete üleandmise päevast, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Hilisemaid pretensioone lahendatakse ainult kaupleja kaupluses.
9.2. Kauba kahjustumise või kadumise risk läheb kauplejalt tarbijale üle kauba kättesaamise hetkel.
9.3. Tarbijal on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, v.a võlaõigusseaduse paragrahv 53 lõige 2 punkt 9, mille järgi ei kohaldu 14-päevane lepingust taganemise õigus toiduainete, jookide ja/või muu igapäevaseks tarbimiseks mõeldud kaupade ostmisel, mis antakse üle kaupleja sagedaste ja korrapäraste ringsõitude käigus tarbija elu-, asu- või töökohas.
9.3.1. 14-päevane lepingust taganemise õigus ei kohaldu alljärgnevatele kaubagruppidele:
9.3.1.1. kaup, mis rikneb või vananeb kiiresti, sh jahutatud ja külmutatud ning muu sarnane kiiresti riknev kaup;
9.3.1.2. kaup, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt pesu, sukad-sokid, jms);
9.3.1.3. avatud pakendiga kosmeetikatooted ja parfüümid;
9.3.1.4. perioodilised väljaanded;
9.3.1.5. kaubad, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga viisil, mis ei võimalda neid enam teineteisest eraldada;
9.3.1.6. suletud ümbrises audio- ja videosalvestised või arvutitarkvara, kui tarbija on kauba ümbrise avanud.
9.4. ePrismast tellitud tagastatava kauba võtab kaupleja vastu nimetatud viisidel (kauplus, kuller) tarbija avalduse alusel.
9.5. Tarbija tagastatav kaup ei tohi olla rikutud, kahjustatud või mingil muul viisil kasutatud ja peab olema toote originaalpakendis. Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks peab tarbija kaupa käsitsema viisil, nagu seda on lubatud tavapäraselt teha kaupluses. Vajaduse korral tuleb kauba pakendit avada ettevaatlikult ja kahjustamata.
9.6. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tarbija.
- PRETENSIOONIDE ESITAMINE
10.1. Kaupleja vastutab ePrisma müügikeskkonna vahendusel tellitud ja müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli kaubal juba üleandmise hetkel ning tarbijal on õigus nõuda kauplejalt kas kohustuse täitmist, kahju hüvitamist, hinna langetamist või lepingust taganemist.
10.2. Tarbijale müügi korral vastutab kaupleja kaubal ilmneva mittevastavuse eest kahe (2) aasta jooksul alates kauba tarbijale üleandmisest eeldusel, et kauba tarbijale üleandmise päevast esimese kuue (6) kuu jooksul ilmnenud kauba mittevastavus oli olemas kauba üleandmise momendil, kui eelnimetatud eeldus ei ole vastuolus kauba või puuduse olemusega, v.a punktis 9.3. nimetatud kaup.
10.3. Kaupleja ei vastuta kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis on tekkinud tarbija tegevusest või tegevusetusest, sh kauba mittesihipärasest kasutamisest või nõuetekohaste säilitustingimuste eiramisest.
10.4. Lepingutingimustele mittevastava kauba korral saab tarbija esitada kirjaliku pretensiooni kauba tellimislehel oleval e-posti aadressil või kaupluses kohapeal. Pretensiooni aluseks on ostu tõendav dokument (ostutšekk).
10.5. Kaupleja ei vastuta kliendi tellimuses esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede, sh kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui viivitus oli tingitud asjaoludest, mida kauplejal ei olnud võimalik mõjutada.
- ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
11.1. Tarbija isikuandmete vastutav töötleja on AS Prisma Peremarket (registrikood 10569681, aadress Mustakivi tee 17, 13912 Tallinn) ja
volitatud töötlejad on:
- Solteq Oy – serverite haldaja Soomes, Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere
- Digital Foodie Oy – ePrisma ostukeskkonna haldaja Soomes, aadress Hämeentie 19, 00500 Helsingi, e-post info@foodie.fm
- Wisetrans OÜ – tellimuste kohaletoimetamise kullerteenuse osutaja, registrikood 12587753, aadress Kapteni tee 6, 76708 Kloogaranna küla, Lääne-Harju vald, Harjumaa, e-post juri@gmail.com
- STEINAR OÜ – tellimuste kohaletoimetamise kullerteenuse osutaja registrikood: 11709173, aadress: Tule tn 33 Saue, Saue vald Harjumaa 76505
- Spirit Transport OÜ – tellimuste kohaletoimetamise kullerteenuse osutaja registrikood: 16431340, Aadress: Ringtee 25, Tartu linn, Tartumaa 50105
- Forus Security AS – tellimuste kohaletoimetamise kullerteenuse osutaja, registrikood 10622346, aadress Roseni 12, 10111 Tallinn, klienditeenindus@forus.ee
11.2. Isikuandmed on mis tahes andmed idenditud või idenditava füüsilise isiku kohta, olenemata sellest, millisel kujul või millises vormis need andmed on.
11.3. Kaupleja töötleb tarbija isikuandmeid tarbija identimiseks ja teenindamiseks, kaubatellimuste vormistamiseks, arveldamiseks ning kättetoimetamiseks, sh lepingu täitmiseks või täitmise tagamiseks vajalike teadete saatmiseks või toimingute tegemiseks.
11.3.1. Töötlemistoimingud ePrismas on seotud järgmist liiki isikuandmetega:
- Kliendi nimi
- Kliendi kasutajanimi
- Kliendi telefoninumber
- Kliendi e-posti aadress
- Kliendi pangakonto number
- Kliendi aadress (kojuvedu)
- Tellimuspõhine tellimuse number
- Tellimuse sisu ehk tellitud tooted
- Tarnega seotud info: tellimuse esitamise aeg, tellimuse tarneaeg
- Kliendi esitatud lisateave, sh trepikoja uksekood või komplekteerimisjuhised (nt banaanid peavad olema võimalikult toored).
11.3.2. Töödeldavad isikuandmed puudutavad järgmisi andmesubjektide rühmi:
- ePrisma kliendid
11.4. Kaupleja ei edasta tarbija isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kauba volitatud töötlejatele ulatuses, mis on vajalik teenuse osutamiseks ja lepingu täitmiseks.
11.4.1. Tarbijal on igal ajal õigus oma isikuandmetega tutvuda või nõuda oma isikuandmete muutmist, täpsustamist, töötlemise lõpetamist või kustutamist vastavalt isikuandmete kaitse seadusele, v.a seadusega sätestatud juhtudel.
- LÕPPSÄTTED
12.1. Kauplejal on õigus ePrisma müügikeskkonna kasutamistingimusi ühepoolselt ja etteteatamata muuta. Kasutamistingimuste täiendused ja muudatused jõustuvad nende avaldamise päevast, kui täiendustes ja muudatustes ei ole ette nähtud teisiti.
12.2. Lepingu täitmisest, muutmisest või lõpetamisest tulenevaid erimeelsusi lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
12.3. Kui pooled kokkuleppele ei jõua, on tarbijal õigus vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjoni või kasutada Tarbijakaitseameti juures tegutseva Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse asjakohast ODR-platvormi.
12.4. Tarbija ja ePrisma vahelistele õigussuhetele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte ja vaidlused lahendatakse Harju Maakohtus.
Kaitse soovimatu elektroonilise otseturunduse eest (elektroonilise side seadus)
Meie elektroonsete kontaktandmete (ESS § 2 lg 8¹) kasutamine otseturustuseks on lubatud ainult adressaadi eelneval nõusolekul. Kontaktandmete kasutamine nii otseturustuse ja/või rämpsposti saatmiseks kui ka järjepidevate samasisuliste pöördumiste tegemiseks ei ole lubatud.