Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Kõik grillimiseks vajalik ühest kohast! Vaata grillimise tooteid siit 🍖♨️🔥🥩🥓🍳 Ajavahemikus 29.04-30.04 toome kaubad sulle koju kõigest 2,00€ eest!
Hea ePrisma klient! 01.05 on kojuveo teenus suletud. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Külastajate eelistatuim kauplus Kristiine ja Rocca al Mare keskustes on Prisma, selgus keskuste poolt läbi viidud tarbijauuringust.

“Kliendimagnet 2024 uuringust joonistus välja, et lemmikuteks osutused kauplused ja teenusepakkujad, kus käiakse igapäevaste vajaduste tõttu rohkem ning millel on ka keskustes suurem pind. Seetõttu on igati mõistetav, et nii spontaanne tuntus kui ka aidatud tuntus olid just Prisma Peremarketil külastajate hulgas kõige kõrgemad,” sõnas Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht Kristjan Maaroos.

Prisma Peremarketi regioonijuhi Maarja Jüriöö hinnangul on Prisma paljude klientide lemmikkauplus seetõttu, et kõigis otsustes püütakse astuda kliendi kingadesse. “Vaatame, mida me ise kliendina soovime või vajame ja leiame siis viisi, kuidas seda oma äriliste eesmärkide kaudu ellu viia. Suuremad võidud on seotud kindlasti meie tugevustega – avarad vahekäigud, ostlemise lihtsus, soodsa hinna ja põhjamaise kvaliteediga omamärgitooted jne,” tõi Juriöö välja ja lisas, et Prisma kliendid on tugevusena välja toonud ka Prisma üleüldist soodsat hinnataset, laia ja huvitavat sortimenti ning võimalust osta kõik vajalikud asjad ühest kohast.

Rocca al Mare Prisma meeskond

“Usume, et meie kliendi otsuseid mõjutab ka meie läbipaistvus ja usaldusväärsus. Näiteks ei läinud me käibemaksutõusu tuules kaasa varjatud hinnatõusuga ja meie toodete kvaliteedile saab alati kindel olla. Eelmisel aastal lõppes meie esimene hüpermarketite uuendamise ring Kristiine keskuse Prismaga. Selles majas läksid käiku meie kõige uuemad kontseptsioonid, näiteks maiustuste ala. Prisma püüab alati aja ja kliendikäitumisega kaasas käia ja painduda selles suunas, kuhu meie klient vaatab,” selgitas Jüriöö.

Kristiine ja Rocca al Mare keskuste poolt läbi viidud tarbijauuringu eesmärk oli välja selgitada külastajate eelistatud kauplused, restoranid ja teenindusasutused Kristiine ja Rocca al Mare keskustes. Veebiküsitlus viidi läbi jaanuaris 2024, uuringus osales 1576 Eesti elanikku.