Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Kõik grillimiseks vajalik ühest kohast! Vaata grillimise tooteid siit 🍖♨️🔥🥩🥓🍳 Ajavahemikus 29.04-30.04 toome kaubad sulle koju kõigest 2,00€ eest!
Hea ePrisma klient! 01.05 on kojuveo teenus suletud. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Värskest Prisma Peremarketi tellitud uuringust selgub, et 79% Eesti inimestest peab toidu hindu kalliks või liiga kalliks. Teist aastat järjest langetab Prisma vaatamata hinnasurvele püsivalt sadade toidu- ja esmatarbekaupade hindu.

Tarbijaid, kes toidu hindu kalliks pidasid, on võrreldes aastataguse sarnase uuringuga ligi kümnendiku võrra rohkem. Küsitlustulemused näitasid ka, et 60% tarbijatest on pidanud üldise hinnatõusu pärast vähendama kulutusi toidukaubale. “Tarbijate sissetulekud ei kasva praeguse suure hinnasurvega samas tempos, kuid kokkuhoid ei peaks tulema pere toidueelarve ja täisväärtusliku toidu arvelt. Prisma soovib hoida sadade toidu- ja esmatarbekaupade hinnad püsivalt odavana ja võimaldada oma klientidele tervislikku toidulauda,” sõnas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.

Prisma valitud strateegia väärtustab kestlikku kliendisuhet, pakkudes lühiajaliste iganädalaste sooduskampaaniate asemel pikaajaliselt soodsaid hindu. Prisma tellitud uuring näitas nii sel kui eelmisel aastal, et kaks kolmandikku Eesti elanikest eelistab püsivalt madalaid hindu lühiajalistele kampaaniatele. Üle 80% vastajatest nentis, et valib toiduainete ostukoha soodsa hinnataseme järgi.

„Tarbijate hinnangud annavad meile kinnitust, et oleme oma soodsate hindadega õigel teel. Me ei saa tegutseda kahjumlikult, aga saame pakkuda püsivalt soodsat hinnataset, olles oma tegevuses efektiivne ja mitte kulutades lühiajaliste kampaaniate korraldamisele,” ütles Kilpiä. Tema sõnul on praegusel viiruse leviku perioodil eriti oluline mitte kutsuda kõiki ostjaid kauplusesse lühiajaliste soodushindadega, vaid lasta teha ostud soodsalt ja võimalikult turvaliselt pika perioodi jooksul.

Uuringust selgus, et enam kui poolte vastanute puhul kulub toidukaubale kas kolmandik leibkonna eelarvest või veidi üle selle. Kasvanud on nende tarbijate osakaal, kelle kulud toidukaubale jäävad 40-50% vahemikku pere eelarvest.

“Hinnasurve kauplustes on tuntav, kuna sisendhinnad kasvavad kiiresti. Samas on oluline, et põhitoidukorvi ja peamiste toidukaupade hinnatõus ei oleks liialt kiire,” selgitas Prisma Eesti maajuht.

10. jaanuarist Prismas kehtivate odavdatud hindade hulka on kaasatud tooteid igast toidu- ja esmatarbekaupade kategooriast, hinnalanguse suurus on igal tootegrupil erinev – pakkumaks jaeturu soodsaimat ostukorvi. Erilist tähelepanu on pööratud sellele, et tervislikud tootevalikud oleksid soodsate hindadega kindlasti kaetud – nii näiteks on esindatud lai valik puu- ja juurvilju ning teisi tervislikule toidulauale kuuluvaid kaupu jogurtitest kuni kanafileehakklihani. Heade hindadega tooteid leiavad ka gluteeni- või laktoosivabade toiduainete tarbijad.

Soodsate hindadega kaupu saab lisaks Prisma kauplustele tellida ka ePrismast.

Prisma Peremarket AS tegutseb Eestis alates 2000. aastast. Ketil on üle Eesti üksteist kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd ligi 900 inimesele. Prisma on kõige laiema valiku ja kõige soodsama ostukorviga poekett Eestis, ePrisma on Eesti suurima valikuga veebipood. Prisma Peremarket kuulub kaubanduskontserni S-Grupp, mis tegutseb Soome, Eesti ja Venemaa turul.

Prisma tellitud uuringu viis läbi Norstat alates 28. detsembrist 2021 kuni 4. jaanuarini 2022. Küsitlusele vastas üle 500 Eesti elaniku vanuses 18–74.