Prisma otsustas täielikult vältida enneaegset käibemaksumuudatuse sisseviimist hindadesse ning alustab hinnasiltide muutmist alles 1.jaanuaril 2024.

„Meie eesmärk kogu maksumuudatuse projekti juures on viia see läbi nii kliendisõbralikult kui võimalik, kuivõrd paljudel inimestel on niigi maksudest tingitud hinnatõusuga praeguses majandusseisus raske hakkama saada. Prisma ei võta käibemaksumuudatust kui teenimisvõimalust, ei enne ega pärast muudatuse toimumist. Seisame selle eest, et hinnatõus klientide jaoks oleks võimalikult väike,“ rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.

Kilpiä selgitas, et uue käibemaksu arvestamine ja kuvamine hinnasiltidel on äärmiselt mahukas töö kaupluste jaoks, kuid Prisma otsustas seda enda jaoks mitte lihtsustada ja lähtuda klientide huvidest. „Meie sortiment on väga lai, ligi 70 000 toodet – see tähendab 70 000 uut hinnasilti. Mõistagi alustame sisemiselt ettevalmistustega varem, aga klientide jaoks arvestame uue käibemaksu hindadesse täpselt 1. jaanuaril ning siis hakkavad muutuma ka hinnasildid,“ rääkis Kilpiä.

1.jaanuaril tõuseb käibemaks senise 20% asemel 22%le. Käibemaksumäära muudatus ei muuda Prisma eesmärki pakkuda oma klientidele kõige odavamat ostukorvi, selle nimel jätkab ettevõte tegutsemist nii enda tööprotsesside efektiivistamise, pideva hinnaseire, kui ka uute soodsate toodete lisamisega sortimenti.

Mõned näited käibemaksutõusu tõttu muutuvatest hindadest oleksid järgmised: praegu 90 senti maksev toode hakkab maksma 92 senti, 1.90 asemel saab hinnaks 1.93, 9.90 asemel 10.07 ja 29.90 asemel 30.40 eurot.

Prisma Peremarket AS tegutseb Eestis alates 2000. aastast. Ketil on üle Eesti ühtekokku 14 kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd ligi 900 inimesele. Prisma on kõige laiema valiku ja kõige soodsama ostukorviga poekett Eestis, ePrisma on Eesti suurima valikuga veebipood. Prisma Peremarket kuulub kaubanduskontserni S-Grupp, mis tegutseb Eesti ja Soome turul.