
Suve ootuses - kolm retsepti jäätisest, mis jahutavad ja rõõmustavad
Soojad ilmad on endast vähehaaval märku andma hakanud ning loodetavasti saabub peagi ka kauaoodatud suvekuumus – just selline, mis paneb unistama külmast limonaadist, varjulistest pargipinkidest ja... loomulikult jäätisest. Kui temperatuurid tõusevad, muutub jäätis eriti nõutud kaubaks. Kuid miks piirduda tavapärase jäätisega, kui saad sellest lihtsate võtetega valmistada midagi palju erilisemat?
Just praegu on hea aeg suvisteks pidudeks valmistuda ning uusi ideid proovida. Lisaks on Prismas nüüd rohkem kui 70 jäätist püsivalt soodsama hinnaga, mis teeb katsetamise taskukohaseks ja lõbusaks. Siin on kolm retsepti, mis sobivad suurepäraselt soojade päevade tähistamiseks. Et su elu lihtsustada, oleme iga retsepti juurde välja toonud ka vajalikud toiduained ning pidanud silmas head kvaliteedi ja hinna suhet.
Kolm jahutavat retsepti, millest leiab sobiva igaüks
Kui aga kokkamiseks aega või tuju pole, siis tasub kiigata Prisma lettide poole, sest igal aastal üllatavad kohalikud jäätisetootjad kliente uute ja põnevate maitsetega. Näiteks moodustavad Balbiino suvistest jäätisemüükidest 30% just uudistooted.
Samas püsivad Nielseni uuringu andmetel klientide suurimad lemmikud aastast-aastasse samad ning terve aasta arvestuses on kõige müüdavamaks jäätiseks Vanilla Ninja vanillijäätis šokolaadiglasuuris.
Populaarseimad jäätised Prismas
„Prisma müügistatistikast selgub samuti, et meie läbi aegade kaks kõige populaarsemat toodet selles kategoorias on Vanilla Ninja vanillijäätis ja Väikese Tomi vanillijäätis,“ sõnab Prisma kategooriajuht Kätlin Heimonen. „Viimase kolme aastaga pole vanillimaitselisi pulgajäätiseid troonilt lükatud, kuid teisele kohale on tõusnud Prisma kõige soodsam vahvlitops, sest kliendid on järjest hinnatundlikumad.“

Kui tavapäraselt on jäätisemüük juba maikuus tõusuteel, siis tänavune kevad-suvine periood on olnud erinev. „Üks peamine müüki pärssiv tegur on külm kevad. Hetkel, st mai keskpaigas on jäätiste müügimahud 20 protsenti väiksemad võrreldes eelmise aastaga, sest ilmad on lihtsalt nii külmad,“ selgitab Kätlin Heimonen. Tema sõnul on ka keeruline majanduslik olukord oma jälje jätnud, mille tõttu langetab Prisma 70 jäätise hinda turu parimale tasemele. „Jäätis on osa suvest ja eestlased ei kujutaks palavaid suvepäevi ilma selleta ette. Meie jaoks on oluline, et iga ostja leiab endale sobiva maitse, vormi ja hinnaga valiku.“