Prisma langetas rohkem kui 2000 esmatarbekauba hinna
Prisma jätkab hinnalangetustega, mille eesmärk on hoida Eesti elanike igapäevane ostukorv võimalikult taskukohane ka majanduslikult keerulisel ajal. 27. oktoobrist käivitus uus hinnaalgatus, mille käigus langetas Prisma enam kui 2000 esmatarbetoote hinda ning kutsub kõiki üles ka oma hindu üle vaatama.
„Kui elu Eestis läheb kallimaks, siis Prisma ujub vastuvoolu. Langetasime hindu rohkem kui 2000 esmatarbetootel, et muuta Eesti inimeste elu veidi kergemaks. Mõne toote puhul on hinnalangetus lausa 50% või isegi rohkem. See on Prisma uus püsihinnatase, mis võimaldab alati taskukohaselt ostelda, ilma et peaksid sõltuma erinevatest kampaaniatest,“ sõnas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Norstat korraldas Prisma tellimusel 2025. aasta septembri lõpus uuringu, millest selgus, et majapidamis- ja pesuhooldustoodete ostmisel lähtutakse enim sooduspakkumistest, näiteks ostetakse 46% majapidamistoodetest ja 39% pesuvahenditest just kampaaniahinnaga. Lisaks tunnistas 31% vastajatest, et hinnatõus on mõjutanud seda, milliseid pesu- ja koristusvahendeid nad ostavad. Samas kosmeetika- ja hügieenitoodete puhul eelistatakse pigem kindlaid tooteid või kaubamärke (39% ja 37% vastajatest).
Uuringu tulemused näitasid ka, et loodussõbralikkus on esmatarbekaupade ostmisel vähemtähtis tegur. „Seetõttu langetab Prisma hindu ka paljudel toodetel, millel on kas EL-i ökomärgis või Põhjamaade luigemärgis, et inimesed saaksid teha endale ja keskkonnale paremaid valikuid,“ lisas Kilpiä.
Hinnad langevad igapäevaselt olulistel toodetel
Suurimad hinnalangetused puudutavad igapäevaselt vajalikke kaupasid, näiteks pesugeele, WC- ja majapidamispabereid, hügieenitarbeid, hambapastasid, nõudepesuvahendeid, kosmeetikat, kodukoristuskaupasid, patareisid, köögitarbeid ja keha- ning juuksehooldustooteid. Hinnalangetus on osa Prisma püsihinnataseme (Everyday Low Price ehk EDLP) strateegiast, mis tähendab, et tegemist pole ajutiste kampaaniatega, vaid hinnad ongi püsivalt soodsad.
Kokku on Prisma aprillist saati langetanud püsivalt hindu enam kui 8000 tootel ning koos käesoleva hinnaalgatusega on madalama hinna saanud üle 10 000 toote. Soodsal püsihinnatasemel on olnud märgatav mõju ka Prisma tulemustele. „Kui üldiselt on jaekaubandusturul näha müügimahtude vähenemist, siis meie uue hinnastamise strateegia mõjul on viimase kolme kuu kogu toidukategooria müügimahud tõusnud 6%. Lisaks näeme tänu soodsate püsihindade tugevdamisele ka kampaaniatoodete müügi osakaalu langust,“ sõnas Teemu Kilpiä.
Langetatud hindade näited
** Rimi ja Selveri hinnad seisuga 21.10.2025, Prisma hinnad seisuga 27.10.2025*

Norstati uuring toimus perioodil 29.09-08.10.2025. Uuringu sihtrühm oli 20-60aastased Tallinna ja Harjumaa, Tartumaa, Ida-Virumaa, Raplamaa elanikud, valimi suurus: 700 vastajat (valim on Eesti elanikkonna soo, rahvuse, vanuse ja regiooni suhtes esinduslik).