Otse sisu juurde
Prisma
Tooted
KontoSujuvam ostlemine ja Konto boonusega kuni 3% raha tagasiLogi sisse Konto kliendina ja kogud igalt ostult Konto boonust kuni 3%.Loe Konto kohta

Oluline info hiljuti ID-kaarti uuendanud Konto kliendile

Allolev info puudutab sind vaid juhul, kui oled hiljuti uuendanud oma ID-kaarti 2. juulil või pärast seda või ootab sind ID-kaardi vahetus ees lähikuudel.

Alates 2. juulist hakkas Riigi Infosüsteemi Amet (RIA) väljastama uute kiipidega ID-kaarte, mis vajavad uuendatud tarkvara. Töötame selle nimel, et rakendada uute kiipide lugemiseks vajalik tarkvara kõigis Prisma kauplustes, kuid paraku võtab see veel veidi aega. Kuni vajaliku muudatuse rakendamiseni ei saa alates 2. juulist väljastatud ID-kaarte hetkel automaatselt Konto staatuse tuvastamiseks kasutada. Samuti ei saa nende ID-kaartidega kasutada PrismaEkspressi ostupulti.

Kui Sinu ID-kaart on väljastatud 2. juulil või pärast seda, toimi palun Prisma kassas ja iseteeninduskassas Konto registreerimiseks järgnevalt:

  • Tavakassas: teavita enne tasumist kassapidajat, kes sisestab sinu ID-kaardi andmed käsitsi
  • Iseteeninduskassas: kutsu enne tasumist klienditeenindaja, kes sisestab sinu ID-kaardi andmed käsitsi
  • Kui oled siiski kaubad juba PrismaEkspressiga skaneerinud, ei ole sinu ID-kaardiga võimalik seda ostu kassasüsteemis tuvastada. Seetõttu tuleb kaubad uuesti kassas või iseteeninduskassas skaneerida.

Nii toimides saad olla kindel, et saad kasutada püsikliendile mõeldud soodustusi ning kogud ostult Konto boonust. Teavitame sind kindlasti kohe, kui vajalikud muudatused kassasüsteemides on tehtud ja sinu ID-kaart jälle Konto tuvastamiseks toimib.

Kui sul on veel küsimusi Konto kasutamise kohta peale 2. juulit väljastatud ID-kaardiga, aitab sind Konto klienditugi konto@prismamarket.ee.

Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast ja täname sind mõistva suhtumise eest. Töötame selle nimel, et saaksid oma Kontot peatselt jälle mugavalt kasutada.