
Eestlaste lemmikud soodsamaks - Prisma langetab enam kui 100 vorsti ja singi hinna
Prisma jätkab püsivalt madalate hindade strateegiaga ning toob septembri lõpus tarbijateni uue hinnalangetuse, mis puudutab enam kui 100 vorsti- ja singitoodet. Keskmine hinnalangetus on 10%. Kokku on Prisma alates aprillist langetanud hindu juba rohkem kui 8000 tootel, et pakkuda tarbijatele majanduslikult keerulisel ajal kindlust.
Seekordne hinnalangetus hõlmab ka kategooria viite populaarseimat toodet: Rakvere lastevorst 600 g, Karni Kuningate sink viilutatud 120 g, Karni broileri rinnalihasink viilutatud 300 g, Maks & Mooritsa delikatess-sink tailihast 170 g ja Xtra peekoniviilud 2x140 g. Lisaks traditsioonilistele vorstidele ja sinkidele saavad väiksema hinna ka snäkivorstid, taimsed alternatiivid ning premium ja erilisemad tooted (trühvlisalaami, prosciutto, salaami).
„Soovime, et meie hinnalangetus oleks abiks kõigile – nii peredele kui ka üksinda elavatele inimestele, nii gurmaanidele ja taimetoitlastele kui ka lihtsa toidu hindajatele,“ sõnas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Tarbijate eelistused on muutunud
Viimaste aastate jooksul on eestlaste eelistustes selgelt näha linnulihatoodete esiletõusu. Neid on ka tootjad järjest rohkem oma valikusse lisanud. Samuti on tarbijad hakanud rohkem väärtustama uusi maitseid ja variatsioone ning täislihatooteid, kus liha sisaldus on keskmisest suurem.
Prisma andmetel on tarbijaskond selles kategoorias üsna polariseerunud. Ühed eelistavad odavama hinnaga klassikalisi valikuid, teised otsivad just liharikkaid ja erilisemaid tooteid. Salaamid, pepperoni ja mortadella kuuluvad viimaste aastate trendikamate ostude hulka.
Kasvavad alamkategooriad
Kõige kiiremat kasvu on näidanud snäkivorstid ja viilutatud singid ehk tooted, mis sobituvad hästi kiire elutempo ja kodus sõprade võõrustamisega. Aasta-aastalt tõuseb ka keedusingilõikude osakaal kogu kategoorias.
Kuigi taimsete alternatiivide (nt veganvorstid ja tofuvorstid) müügimaht ei ole viimasel ajal kasvanud, on tegu jätkuvalt olulise kategooriaga. „Taimetoitlased on meie klientide seas väiksem, aga lojaalne segment, kelle jaoks on oluline, et need tooted oleksid alati saadaval ja taskukohased,“ selgitas Teemu Kilpiä.
Üle 8000 tootel püsivalt soodsam hind
Prisma hinnalangetused ei piirdu vaid vorstide ja sinkidega. Alates aprillist on odavamaks muutunud juba enam kui 8000 toodet, sealhulgas imikuhooldustooted, kuumad joogid, valmistoit, jogurtid ja magustoidud, lemmikloomatooted, snäkid, maiustused, grilltooted, jäätis ja karastusjoogid. „Meie eesmärk on pakkuda klientidele stabiilseid ja läbipaistvaid hindu, mitte lühiajalisi kampaaniaid. Nii saab tarbija kindel olla, et tema ostukorv on alati hea hinnaga,“ lisas Kilpiä.