
Prisma langetab 550 maiustuse, šokolaadi ja sporditoidu hinda - soodsama hinnaga nüüd juba üle 2000 toote
Prisma jätkab hinnalangetuste lainega, määrates madalama hinna rohkem kui 550 maiustusele, šokolaadile ja sporditoidule. See on järjekordne samm pikaajalisest strateegiast, mille eesmärk on pakkuda ka pärast käibemaksutõusu Eesti peredele püsivalt taskukohast ostukorvi.
„Me ei tõsta hindu, et neid hiljem näiliselt alla lasta. Me langetame hindu, et need oleks püsivalt madalad,“ rõhutab Prisma hanke- ja sortimendidirektor Kaimo Niitaru. „Pidev kampaaniate jälgimine ja odavama hinna jahtimine tekitab inimestes väsimust. Meie pakume selle asemel lihtsust ja hinnastabiilsust.“
EDLP: hinnad, millele võib alati kindel olla
Prisma rakendab Eestis rahvusvaheliselt tuntud hinnastrateegiat EDLP (Everyday Low Price), mille järgi hoitakse toidu- ja esmatarbekaupade hinnad sõltumata kampaaniaperioodist või hooajast püsivalt madalad .
„EDLP strateegia kasutamine tähendab, et meie kliendid ei pea tegema hinnavõrdlusi ega ootama allahindlusi, vaid võivad kindlad olla, et Prisma pakub alati soodsaimat ostukorvi,“ selgitas Niitaru.
Uued ja soodsamad hinnad juba rohkem kui 2000 tootel
Alates aprillist on Prisma langetanud hindu enam kui 2000 tootel. Alustati imikuhooldustoodetest, jätkati lemmikloomakaupade, karastusjookide, jäätiste ja grill-lihadega. Nüüd lisanduvad maiustused, šokolaadid ja sporditoidud, mis kuuluvad paljude perede suvise igapäeva juurde.
Majandusliku ebakindluse ja hinnatõusude tingimustes on klientide ostuharjumused muutnud ja selgelt on kasvanud hinnatundlikkus. Tarbijad otsivad aktiivselt sooduspakkumisi ja kampaaniaid ning valivad sageli odavamaid alternatiive, näiteks omabrändi tooted, mis pakuvad head hinna ja kvaliteedi suhet. Samuti ostetakse rohkem väiksemaid ja taskukohasemaid pakendeid. Mõned tarbijad vähendavad üldiselt magusate toodete tarbimist, kuid mitte radikaalselt. Pigem valitakse teadlikumalt ja hinnatundlikumalt.
„Suvi tähendab rõõmsaid hetki, külaskäike või ringreise ja ohtralt liikumist. Me soovime, et väike lisaenergia, mis pikkadel suvepäevadel tihti ära kulub, oleks kõigile taskukohane,“ ütles Niitaru.