Miks eelistada Prismat?
Miks on Prismas hea osta?
Mis on ePrisma?
ePrisma on Prisma Peremarketi ostukeskkond veebis, kus on olemas suurem osa Prisma tavapoe sortimendist. Täna on ePrismas esindatud pea kõik toidukaubad ja valik tarbekaupadest, mida lisandub jooksvalt juurde. Eesmärgiks on päev päevalt üha laiemat valikut pakkuda ja tulevikus kuvada veebis kogu tootevalik, kuhu kuulub üle 70 000 erineva toote.
Veebis ostlemist kiirendab konkreetne ostusoov ja otsingu kasutamine. Soovi korral saab toodetega tutvuda virtuaalsetel kaubariiulitel, kuhu on kõik sarnased tooted kokku kogutud.
ePrismat saavad kasutada kõik soovijad, kuid rohkem võimalusi pakume Prisma Kontoga sisse loginud klientidele, kes saavad salvestada oma lemmiktooteid, fikseerida ostunimekirja, seda korduvalt kasutada ning soovi korral muuta. Ostukeskkond oskab teha eelnevate tellimuste põhjal personaalseid soovitusi, näidata sooduspakkumisi ja hinnagarantii tooteid. ePrismas saab liituda Prisma Konto püsikliendiprogrammiga, jooksvalt Kontosaldot vaadata, boonustasemeid jälgida ja kontaktandmeid muuta. ePrismat saab mugavalt sirvida arvutis, nutitelefonis, nuhvlis ja tahvlis.
Miks pole Prisma kirev nagu teised poed?
Keegi ei uuri enne poodi sisenemist poeplaanilt, kus asub piim, halvaa või ketšup. Kui pood on üles seatud nagu kirju peosaal, täis takistusi ja keerdkäike, eksib inimene ära. Prismas pole tavapäraseid vahekäike ummistavaid väljapanekuid ega kirjusid reklaamplakateid. On hoopis lae all olevad viidad, mis hõlbustavad toodete leidmist. Ka toodete paigutuse oleme püüdnud teha nii loogilise kui võimalik. Samalaadsed tooted paiknevad poes ikka üksteise kõrval, et kliendil oleks lihtsam tooteid võrrelda ja oma valikut teha.
Miks on Prismas nii palju ruumi?
Mis põhimõttel on koostatud Prisma sortiment?
Prismas müügil olevad tooted on valitud nii, et need sobiksid võimalikult paljudele. Kuna aga võõrastele inimestele on raske valida “sobivaid” tooteid , siis oleme lahendanud probleemi sedasi: Prismas on sisuliselt kõige laiem kaubavalik Eestis, pakkudes parimat valikut igale vanusegrupile ja klienditüübile. Lisaks laiale toidukaubavalikule teeb Prismat eriliseks ka suur tarbekauba osakaal.