Kliendid soovitavad Prisma poode meeleldi oma sõpradele ja tuttavatele

Äripäeva teemaveebi Kaubandus.ee andmetel viis uuringufirma Kantar Emor tänavu veebruaris läbi kliendiuuringu, milles võrreldi inimeste reaalseid kogemusi Eesti suuremates teenindusettevõtetes.

Küsimuses kuivõrd inimesed soovitaksid üht või teist teenusepakkujat oma lähedastele, pälvis Prisma toidu- ja esmatarbekauplustest 19 punktiga väga hinnatava 2. koha. Prismast kõrgemalt hinnati suurima kaupluste arvuga Coopi jaeketti. Prismale järgnesid soovitusindeksis Selver, Rimi jt jaeketid.

Kantar Emori uuringu  kliendikogemuse mõõdikus loetakse kindlateks soovitajateks 9-10-palliseid ja mittesoovitajateks kuni 6-palliseid hinnanguid. Soovitusindeks arvutatakse lihtsa lahutustehtena, kus soovitajate osakaalust lahutatakse mittesoovitajate osakaal.