Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
🚨Halbade ilmastikuolude tõttu on võimalik tellimuste hilinemine, vabandame!🚨

ePrisma korduma kippuvad küsimused

Seoses eriolukorraga on ePrisma tellimuste arv mitmekordistunud. Töötame ööpäevaringselt mitmes vahetuses ning oleme appi kutsunud tavapärasest oluliselt rohkem komplekteerijaid ja kullereid. Siiski võib juhtuda, et me ei suuda vastu võtta nii palju tellimusi, kui kohati vaja oleks. Mõistame väga hästi, kui oluline on praegu hoiduda poodides käimisest ning pingutame iga päev kõvasti, et meie ePrisma töötaks tõrgeteta.
Et aidata sul ePrismas sujuvalt toimetada, koondasime siia olulisemad ePrismat puudutavad küsimused. Palun tutvu nendega ja kirjuta meile siis, kui siit vastust ei leidnud. Meie klienditeenindus vastab sulle esimesel võimalusel 2 tööpäeva jooksul. Aitäh, et oled kannatlik! Töötame rõõmuga sinu heaks!

KÕIGE KUUMEMAD KÜSIMUSED:

1. Kas ePrisma ikka töötab või olete oma e-poe hoopis lukku pannud?

ePrisma töötab täiel võimsusel, iga päev ja ööpäevaringselt. Paraku täituvad tellimisajad väga kiiresti ning nii võib sulle jääda mulje, justkui ePrisma ei töötaks. 

2. Kui pikaks ajaks saab ePrismast ette tellida?

ePrismast saab tellimuse teha järgmiseks seitsmeks päevaks. Seoses eriolukorra tõttu oluliselt kasvanud tellimuste arvuga täituvad tellimisajad väga kiiresti kohe peale uute aegade lisamist. Pingutame kõvasti, et uusi tarneaegu tekiks rohkem!

3. Millal lisatakse uusi tellimisaegu?  

Uued tellimisajad lisanduvad kuupäeva vahetusel ehk südaööl kell 00. Pane tähele, et uued ajad lisanduvad seitsmeks päevaks ning esimeseks päevaks loetakse äsja alanud päeva. N: esmaspäeva südaööl kell 00.00 lisatakse uusi tellimisaegu 7. päevaks ehk eesolevaks pühapäevaks. Tehnilistel põhjustel võivad sulle nähtaval olla ka 8. päeva tellimisaknad (näiteks esmaspäeval järgmise esmaspäeva ajad), aga sinna asetatud tellimustele ei teki makselinki, tasumata tellimust ei kinnitata ega täideta. Seega jälgi, et asetad oma tellimuse seitsme päeva sisse, arvestades, et esimene päev on sinu tellimuse esitamise päev. 

4. Mida tähendab veateade “võrgumakseid ei ole saadaval neile tellimustele, mille kättesaamise aeg on hilisem kui 7 päeva”? 

See tähendab, et valisid tarnepäevaks 8. päeva. Võrgumakse on saadaval ainult tellimustele, mille kättesaamise aeg jääb seitsme päeva sisse. Võrgumakse ehk internetimakse on ainus tasumisviis ePrismast tellimisel. Kui tellimuse eest ei saa tasuda, ei saa ka tellimust kinnitada ega edastada. Seega ei jõua sinu tellimus meieni ja me ei saa seda täita. Palun püüa asetada oma tellimus seitsme päeva sees saadaolevate aegade sisse. Vt ka küsimus nr 3. 

5. Olin südaöösel arvuti taga valves, aga uusi aegu siiski ei lisandunud. 

Kui kuupäev vahetub, värskenda oma veebibrauserit, siis ilmuvad ka uued tarneaegade aknad. See soovitus on eriti ajakohane juhul, kui oled uute aegade vabanemist oodates öösel oma ostukorvi kokku pannud ja oled nüüd kuupäeva vahetuse ja uute tarneaegade ootel. Lihtne nipp, mis vahel ununema kipub. 

6. Kas mu tellimus jõudis ikka kohale?

Kui oled tellimuse lisanud ning selle eest makselingil tasunud, ilmub edukalt edastatud tellimuse kohta ekraanile vastav teade koos tellimuse numbriga. Tellimuse kinnitus saadetakse Sulle sisestatud e-posti aadressile.

Kuidas saab olla, et minu tellitud kaupa ei ole siis, kui tellimust kokku panema hakatakse? Ma ju maksin selle eest juba ära!

Sinu tellimuse esitamise ja selle kokku panemise vahele võib jääda mitu päeva ning selle aja jooksul võib sinu soovitud kaup poest otsa saada. Kui niimoodi peaks tõesti juhtuma, siis asendame sinu tellitud kauba sellele võimalikult sarnase tootega.

7. Mis siis, kui ma ei soovi, et minu tellitud kaup asendataks selle puudumise korral võimalikult sarnase tootega?

Kui sa ei soovi oma tellimusele pandud toodete asendamist analoogsetega, kliki tellimuse peal toote järel olevale kastikesele “asendamine lubatud”.  Nii annad meile märku, et sinu soovitud toodet ei tohi asendada. Toodete asendamine on vaikimisi lubatud, kui sa ei märgi teisiti.

8. Minu tellitud toode asendati soodsamaga. Kuidas ma vahesumma tagasi saan?

Sinu tellitud ja tegeliku ostukorvi vahesumma kuulub vaieldamatult tagastamisele. Vahesumma kannab tagasi Maksekeskus OÜ 14 päeva jooksul peale meiepoolset tellimuse komplekteerimist ehk peale sinu tellimuse  kokku panemist ja teele saatmist meie poolt.

9. Saadud kauba hulgas oli riknenud, rikutud või säilivuskuupäeva ületanud tooteid. Kuidas peaksin käituma?

Anna palun meile kindlasti teada, kui saadud kaup ei vastanud sinu ootustele.  Meie eesmärgiks on saata sulle alati kõige värskem ja korralikum kaup. Kui nii siiski ei juhtunud, kanname sulle riknenud või rikutud kauba eest raha tagasi. Lihtsalt anna meile teada!

 

10. Tellisin kauba kulleriga koju, aga kuller ei ole kokku lepitud ajal veel saabunud.

Seoses oluliselt kasvanud tellimuste arvuga võib juhtuda, et kulleril kulub pakkide kohale toimetamiseks plaanitust rohkem aega. Kui sinu tellimus oli meile korrektselt edastatud, selle eest on tasutud ning sul on olemas tellimuse kinnitusnumber, ei ole muretsemiseks põhjust. Kuller on kindlasti sinu poole teel.

Kui kuller siiski lubatud päeval sinuni ei jõudnud, anna meile sellest palun kindlasti teada.

11. Soovin oma tellimuse kätte saada kontaktivabalt. Kas te saate mu kauba ukse taha jätta?

Muidugi! Kirjuta oma soov tellimuse kommentaaride lahtrisse ning me jätame sinu tellimuse sulle ukse taha.

12. Soovin, et mu kaupa ei pakendataks liigselt kilekottidesse. Erinevad puu- ja köögiviljad võib minu poolest ka ühte kasti kokku panna.

Aitäh, et oled säästliku mõtteviisiga! Anna oma soovist meile teada tellimuse lõpus olevas kommentaaride lahtris ja me püüame su soovile vastu tulla nii, et sinu tellitud kaubad kahjustada ei saaks.

13, Minu meiliaadress on muutunud ja ma ei mäleta enam oma Konto parooli. Mida teha?

Kirjuta meile prisma.konto@sok.fi ja me aitame sind!

14. Ma kirjutasin teile oma murest juba eile, aga vastust ei ole ikka veel saanud. Mis toimub?

Eriolukord on katsumus meile kõigile. Sinu mure on meile väga oluline ja me vastame sulle kindlasti. Pakilise probleemi korral (näiteks ootamatu kontaktandmete muudatus enne tellimuse kätte saamist) on kõige kindlam helistada selle poe infotelefonile, kuhu oma tellimuse saatsid. Sinu e-kirjale vastame esimesel võimalusel kahe tööpäeva jooksul.