Tartu piirkonna elanikel on nüüd võimalik tellida uuest ePrismast. Teistes piirkondades elavad kliendid saavad hetkel veel ainult tooteid vaadata.
Tule ja testi meie arendatavat epoodi ning anna tagasisidet. Töötame selle nimel, et kiiresti lansseerida uus epood kõigis piirkondades.

Prisma tõi Eesti turule uue, Soome disaineritega koostöös valminud omabrändi Luode12, mis on mõeldud kõigile aktiivse eluviisiga inimestele. Luode12 esimesse kollektsiooni kuuluvad sportlikud õueriided, matkavarustus ja puugivastased sokid. Tooted on saadaval Prisma hüpermarketites.

Maikuus Prisma püsiklientide seas (2462 vastajat) korraldatud uuringust selgus, et sportlikest vabaõhutegevustest on populaarseim rattasõit (47%), aga ka näiteks matkamine (39%). Alates koroonaaja algusest on näha, et inimesi tõmbab üha rohkem loodusesse vaba aega veetma ning lausa 58% Prisma püsiklientidest väitis, et nad ostavad tavaliselt vabaõhutegevuste jaoks varustust ning tarvikuid just Prismast.

Seetõttu on Prisma viimastel aastatel palju investeerinud välitegevusteks mõeldud tootevaliku arendamisse, luues mitmesse Prismasse omanäolised väliriiete- ja matkatoodete osakonnad. Kvaliteetse ja funktsionaalse omabrändi Luode12 turule toomine muudav Prisma tööstuskauba osakonna valiku veelgi mitmekesisemaks.

„Kliendiuuringust selgus, et väliriiete ja –tarvikute valikul on enam kui poolte vastajate sõnul olulisim hind, sellele järgnevad kvaliteet, mugavus, funktsionaalsus ja alles viimasena kaubamärk. Prisma uue omabrändi Luode12 hinnatase on kohati pea poole soodsam kui tuntud kaubamärkidel, kuid kvaliteet ja funktsionaalsus on samaväärsed,“ sõnab Prisma tööstuskauba kategooriagrupijuht Merit Uus.

Luode12 esimese müügikuu statistika näitab, et populaarseimad tooted rõivastest on meeste ja naiste püksid, meeste sinised jalatsid Jurmo ning mütsid. Matkatarvetest on enim müüdud karabiinihaake, matkanuga ja kokkupandavat matkatooli.

Merit Uus rõhutab, et Luode12 tooted ei ole mõeldud ainult tõsistele matkasellidele, vaid kõigile, kellele meeldib õues oma vaba aega veeta, lastega mängida, kalal käia ja teiste aktiivsete hobidega tegeleda. Ta lisab: „Kui esimene kollektsioon sisaldab peamiselt tooteid, mida saab kasutada kevadest sügiseni, siis nagu kaubamärgi nimigi viitab, lisanduvad sortimenti riided ja tarvikud kõigiks 12 kuuks aastas.“

Luode12 omabrändi valikusse kuuluvad matkariided- ja jalanõud meestele ning naistele ning välitingimustes vaba aja veetmiseks näiteks joogi- ja toidutermosed, nõud, rippvoodi, matkatool, matkapliit. Üks kõige huvitavamaid tooteid kollektsioonis on Luode12 puugi- ja sääsekaitsega matkasokid, mis on Eestis müügil enamikes Prisma hüpermarketites. Sokid sisaldavad  biotsiidi, mis tõrjub puuke, sääski ja muid putukaid.

S Grupi ja seega ka Prisma eesmärk on, et 2025. aasta lõpuks oleks kogu omabrändides ja imporditud toodetes kasutatav puuvill vastutustundlikult toodetud  – s.o mahepõllumajanduslik, taaskasutatud või hangitud õiglase kaubanduse või  Better Cottoni algatust järgides. Kõik Luode 12 tooted on valmistatud jätkusuutlikkusega sertifikaadiga tehastes.