Prisma strateegiline valik on olla kõige odavamalt ostukorvi kaupu pakkuv kauplus. 1. juulil ilmunud Postimehe ostukorvi uuring seda ei kinnitanud. Seepärast hakkasid meie sortimendi- ja hankeosakonna töötajad kibekähku tegutsema, et lisada sortimenti eriti soodsa hinnaga tooteid.

Prisma oli juba hinnaliider mitmes kaubagrupis nagu näiteks kuivained, leib, sai ja kohv, aga tõime juurde soodsaid pakkumisi näiteks juur- ning puuviljade ning liha- ja piimatoodete osas.

Kahjuks oli ka Postimehe toimetusel seekord juhtunud hindade sisestamisel mitu eksimust – viga oli näiteks saia, riisi, viinerite ja juustu hinnas. Need on Prismas tegelikult soodsamad kui Ostukorvi tabel väitis.

Enne juulit toimunud viimases 13 Ostukorvi uuringus on Prisma olnud odavaim üheksal korral ning neljal korral jäänud teisele kohale.