Hea Prisma klient!
Seoses Eestis kehtestatud eriolukorraga soovin Sulle Prisma Peremarketi poolt kinnitada kolme olulist asja.
Esiteks oleme rakendanud kõik võimalikud tegevused, et meie klientide ja meie töötajate tervis oleks hoitud. Oleme tihendanud kauplustes kõige sagedamini kasutatavate pindade puhatusgraafikuid, jaganud töötajatele kaitsevahendeid ning loonud võimalused klientidele käte desifintseerimiseks kaupluste infolettide juures.
Teiseks oleme kaasanud märkimisväärselt lisatöötajaid, et tagada poodides kaupade pidev olemasolu. Vabandan kõikide meie klientide ees, kes viimastel päevadel on kogenud nõudluse hüppelise kasvu tõttu meie poodides ebameeldivusi kauba hetkelise puudumise või järjekordade tõttu. Samas kinnitan, et meie kaubavarud on piisavad ning ühiste pingutuste tulemusena tagame juba lähiajal kõikide kaupade pideva olemasolu meie valdavalt ööpäevaringselt avatud poodides.
Ja kolmandaks tahan Sind tänada mõistva suhtumise eest nii Prisma töötajatesse kui meie peremarketite töökorraldusse. Keerulistel hetkedel on meid aidanud teadmine, et oled jätkuvalt Prismaga.
Soovin Sulle tugevat tervist ning meeldivaid poeskäike!
Teemu Kilpiä
Prisma Peremarketi tegevjuhi kt