Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Hea ePrisma klient! Tallinna piirkonnas saab nüüd tellida kaupa otse koju ainult Kristiine Prismast. Kui tarneaadress pole uuendatud, võib tekkida veakood 400

Hea klient! Siit leiad vastused küsimustele, millega Prisma poole viimasel ajal üha tihemini on pöördutud. Kui sind huvitavat teemat siin ei ole, saada oma küsimus meile info@prismamarket.ee ja me vastame sulle õige pea.

Kas kaupa poes jätkub?

Kindlasti jätkub Prisma poodides kõiki vajalikke kaupu. Meie tarneahelad välismaaga toimivad ja Eestis on piisavalt suured toidutagavarad. Eesti toiduainetööstused on võimelised tootmismahte vajadusel kasvatama.

Mida tuleb klientidel oste tehes arvestada?

Kindlasti tuleb pesta käsi nii enne kui pärast poes käimist ning võimalusel ka desinfitseerida. Selleks on meie poodides nii infolettidel kui sissepääsude juures olemas desinfitseerimisvahendid. Poes on soovitus hoida teiste ostjatega 2-meetrist vahet. Köhahoo korral tuleb kindlasti katta suu varrukaga. Soovitav on poodi tulla eelnevalt koostatud ostunimekirjaga, et vähendada poes viibimise aega.

Millal tasub riskirühmadesse kuulujatel poodi tulla?

Eakatel ning kroonilisi haigusi põdejatel on meie 24/7 avatud poodides parim aeg sisseostude tegemiseks ajavahemik 00:00 – 08:00. Teistes poodides on rahulikumad perioodid varahommikuti või hilisõhtuti.

Võimalusel tuleks poeskäimist üldse vältida, paludes abi kas lähedastelt või naabritelt. Kui on võimalus teha sisseoste ePrismast, soovitame seda kasutada.

Kas on ohutu tarbida lahtiselt müüdavaid puu- ja juurvilju?

Kõikides Prisma poodides hoolitsetakse müüdavate toodete puhtuse eest. Kindlasti tuleb aga ostetud puu- ja juurviljad kodus enne tarvitamist sooja veega hoolikalt üle pesta.

Kuidas tagate oma poodides puhtuse?

Alates esimesest koroonajuhtumist Eestis on kõikides Prismades tihendatud puhastus- ja desinfitseerimisgraafikuid ning kaasatud selleks täiendavalt puhastusfirmade töötajaid. Kuna valdav enamus Prisma kauplusi töötab 24/7, siis tehakse poodides nende pindade puhastust, millega kliendid kõige sagedamini kokku puutuvad (ostukärud ja -korvid; kassaalad, iseteenindusalad jm) vähemalt kord tunnis. Võimalusel ja vajadusel sagedamini.

Kas praegu tuleks eelistada ostukorvi või ostukäru?

Soovitame kasutada ostukäru. Kärusid on lihtsam puhastada ning nende kasutamine loob iseeneslikult vajaliku vahemaa teiste klientidega.

Kas haigena tohib poodi tulla?

Kõik haiged, eriti kui neil on diagnoositud koroona, peavad praegu jääma kodusesse karantiini. Neil on võimalik tellida toitu ePrismast kulleriga või kasutada selleks lähedaste või naabrite abi.

ePrisma on ülekoormatud – kas on tulemas lahendusi?

ePrisma on kaasanud märkimisväärselt lisatööjõudu, et täita hüppeliselt kasvanud tellimusi.  Lisaks kulleritele ja tellitud kaubale ise järele tulemise teenustele pakume võimalust tellida kaupu ka 120-sse DPD pakiautomaati üle Eesti.

Milliseid ettevaatusabinõusid olete oma töötajate haigestumise eest kaitsmiseks rakendanud?

Oleme kõikidele töötajatele üle korranud hügieenireeglite järgimise nõuded ning varustanud oma töötajad desinfitseerimisvahendite ja kummikinnastega. Poodides on infolettide ja osade kassade ette paigutatud kaitseklaasid. Oleme töötajatele, kes seda soovivad, võimaldanud kaitsemaskide kandmist.