Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: kuidas jälgida tellimuse täitmist?

Tellimuse staatust näed enda tellimuste ajaloo alt, kui oled ePrismasse sisse loginud.

Pärast ePrismasse sisselogimist avaneb tellimuste leht lehe ülaservas oleva “Tellimused” nupu kaudu. Samuti näed enda tellimuste ajalugu, kui klikid ülemise menüüriba paremas servas profiilinupul ja valid “Tellimused”.


Tellimuste-muutmine-1

Tellimuste lehel saad kontrollida enda tellimuse staatust. Komplekteerimata tellimused asuvad pooleli olevate tellimuste hulgas. Kui tellimust veel ei komplekteerita, siis on võimalik seda muuta. Tellimusi, mida juba komplekteeritakse enam muuta ei saa.


Tellimuste-staatus-2

Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse sisestatud telefoninumbrile tekstisõnum ja e-posti aadressile vastav kinnitus. E-kiri sisaldab järgnevat:

  • Tellimuse komplekteerija eesnimi.
  • Komplekteerimise tootepõhised andmed: kas toode oli olemas, kas toode asendati, kas toode oli otsas või kas kogust on muudetud.

Need andmed salvestatakse ka Sinu tellimuste ajaloo andmete hulka. See võimaldab enne kaubale järele minemist oma tellimuse kohta täpsed andmed saada.

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna, tellida kojuvedu või hoopis kohaletoimetamine DPD pakiautomaati.

Nipid:

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg.

Nipid:

4

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi

Nipid: