Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: tellimuse muutmine
Selleks, et enda tellimuste ajalugu näha, esitatud tellimusi muuta ja tühistada, tuleb end enne tellimuse esitamist Prisma Konto kasutajaks registreerida ning esitada tellimus ePrismasse sisselogituna.
Tellimust saab hõlpsalt muuta kuni ajani, mil seda komplekteerima hakatakse. Kui valid tarneajaks nt kolmapäeva õhtu, saad tellimuses sisalduvaid tooteid muretult muuta veel kuni kolmapäeva hommikuni.
Esitatud tellimuse muutmiseks pead olema veebikeskkonda sisse logitud. Pärast ePrismasse sisselogimist avaneb tellimuste leht lehe ülaservas oleva “Tellimused” nupu kaudu. Samuti näed enda tellimuste ajalugu, kui klikid ülemise menüüriba paremas servas profiilinupul ja valid “Tellimused”.
Arvestada tuleb, et ainult ostukorvi sisu muutes Sa varasemat tellimust veel ei muuda. Tellimuste muutmiseks tuleb tellimuste lehel klikata nuppu “Muuda” ja sealt valida, mida teha soovid.
Peale muudatuste tegemist tuleb ostunimekirja lehel vajutada “Salvesta” ning Sinu e-postkasti jõuab peagi uus tellimuse kinnitus, mis sisaldab muudetuid andmeid.
4 lihtsat sammu ja kaup käes!
Vali kaup
Vali sobiv kaup kas toidukaupade või tarbekaupade valikust ning aseta see ostukorvi.
Nipid:
Vali kuidas kaupa saada soovid
Otsusta, kas soovid kaubale Drive-In punkti ise järgi minna või tellida kulleriga kojuvedu. Sellel sammul palume Sind sisestada oma täpne aadress, et kontrollida, kas see jääb meie tarnepiirkonda.
Vali millal kaupa saada soovid
Vali endale sobiv tarneaeg. Arvesta sellega, et ePrisma teenused on populaarsed ning võimekus on tehniliselt piiratud – praegu veel vabad tarneaknad võivad kiiresti täituda. Kiirusta!
Nipid:
Kinnita oma tellimus
Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi