Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: tellimuse muutmine

Selleks, et enda tellimuste ajalugu näha, esitatud tellimusi muuta ja tühistada, tuleb end enne tellimuse esitamist Prisma Konto kasutajaks registreerida ning esitada tellimus ePrismasse sisselogituna.

Tellimust saab hõlpsalt muuta kuni ajani, mil seda komplekteerima hakatakse. Kui valid tarneajaks nt kolmapäeva õhtu, saad tellimuses sisalduvaid tooteid muretult muuta veel kuni kolmapäeva hommikuni.

Esitatud tellimuse muutmiseks pead olema veebikeskkonda sisse logitud. Pärast ePrismasse sisselogimist avaneb tellimuste leht lehe ülaservas oleva “Tellimused” nupu kaudu. Samuti näed enda tellimuste ajalugu, kui klikid ülemise menüüriba paremas servas profiilinupul ja valid “Tellimused”.


Tellimuste-muutmine-1

Arvestada tuleb, et ainult ostukorvi sisu muutes Sa varasemat tellimust veel ei muuda. Tellimuste muutmiseks tuleb tellimuste lehel klikata nuppu “Muuda” ja sealt valida, mida teha soovid.


Tellimuste-muutmine-2

Peale muudatuste tegemist tuleb ostunimekirja lehel vajutada “Salvesta” ning Sinu e-postkasti jõuab peagi uus tellimuse kinnitus, mis sisaldab muudetuid andmeid.


Tellimuste-muutmine-3

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna või tellida kojuvedu. Hetkel saab tellitud kaubale järgi tulla Sikupilli ja Mustamäe Prismadesse. Kojuveo teenust pakub vaid Mustamäe Prisma. Sellel sammul palume Sind sisestada oma täpne aadress, et kontrollida, kas see jääb meie tarnepiirkonda. Samuti mugavuse mõttes soovitame valida kõige paremini sobiv kauplus.

Nipid:

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg. Arvesta sellega, et ePrisma teenused on populaarsed ning võimekus on tehniliselt piiratud – praegu veel vabad tarneaknad võivad kiiresti täituda. Kiirusta!

Nipid:

4

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi

Nipid: