Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: tellimuse kinnitus

Kui oled tellimuse valmis saanud ja selle ära saatnud, saadame Sulle e-posti teel tellimuse kinnituse. Nii saad veel üle kontrollida, kas kõik andmed on õiged. Kinnituses on esitatud järgmised tellimuse üldandmed:

  • valitud tarneaeg
  • millisest kauplusest tooted tellisid
  • milliseid tooteid tellisid ja kui palju
  • tellimuse hinnanguline koguhind (kaalutooted võivad lõplikku hinda prognoositavast veidi muuta)
  • Sinu kontaktandmed
  • kauba kättesaamiskoht ja juhised

Peale selle leiad tellimuse kinnitusest klienditeeninduse kontaktandmed juhuks, kui midagi jäi segaseks.

Kui muudad oma tellimust, siis saadame Sulle pärast muudatusi alati uue tellimuse kinnituse. See võimaldab jälgida, et tehtud muudatused salvestati õigesti. Tellimust saab hiljem muuta ja tühistada, kui oled registreerunud ja esitad tellimuse sisselogituna.

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna või tellida kojuvedu. Hetkel saab tellitud kaubale järgi tulla Sikupilli ja Mustamäe Prismadesse. Kojuveo teenust pakub vaid Mustamäe Prisma. Sellel sammul palume Sind sisestada oma täpne aadress, et kontrollida, kas see jääb meie tarnepiirkonda. Samuti mugavuse mõttes soovitame valida kõige paremini sobiv kauplus.

Nipid:

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg. Arvesta sellega, et ePrisma teenused on populaarsed ning võimekus on tehniliselt piiratud – praegu veel vabad tarneaknad võivad kiiresti täituda. Kiirusta!

Nipid:

4

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi

Nipid: