Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Hea ePrisma klient! Tallinna piirkonnas saab nüüd tellida kaupa otse koju ainult Kristiine Prismast. Kui tarneaadress pole uuendatud, võib tekkida veakood 400

Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: tarneaja valimine

Enne tellimuse saatmist pead valima kuupäeva ja ajavahemiku, millal soovid tellimuse kätte saada. Valiku tegemiseks tuleb klõpsata soovitud ajavahemikul. Süsteem pakub automaatselt esimest vaba aega. Valitud aeg on rohelise taustaga.

 

Tarneaja valimine-1

Järgmisi ajavahemikke saad vaadata klõpsates nuppu „Järgmised“. Tellides tuleb arvestada, et osa ajavahemikke võivad olla juba täitunud ja neid ei saa enam kasutada.

Siin saad tellimusele juurde lisada ka täpsustava märkuse või teate komplekteerijale.

Sisselogitud kasutajad saavad tarneaja juba enne tellimuse esitamist tunniks ette reserveerida. Nii ei pea Sa muretsema, kas soovitud tarneaeg veel peale ostunimekirja kokku panemist saadaval on. Lihtsalt reserveeri aeg ja asu tooteid nimekirja valima. Tarneaja reserveerimiseks kliki ülemisel menüüribal asuval lingil “Tellimused”. Seejärel näed kõiki saadaval olevaid tarneaegu. Sobiva aja reserveerimiseks klikka sellel.


Tarneaja valimine-2

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna või tellida kojuvedu.

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg. Arvesta sellega, et ePrisma teenused on populaarsed ning võimekus on tehniliselt piiratud – praegu veel vabad tarneaknad võivad kiiresti täituda. Kiirusta!

Nipid:

4

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi

Nipid: