Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: olen teeninduses pettunud, kuidas toimida?
Teeme endast kõik, et tellimused saaksid täidetud võimalikult täpselt Sinu soove ja vajadusi arvesse võttes. Siiski võib mõnikord juhtuda kahetsusväärseid vigu. Kui märkad saadud kaupade juures puudusi, siis teavita sellest kindlasti vastava kaupluse klienditeenindust. Kontaktandmed leiad enda tellimuse kinnitusest või veebis vastava poe kontaktandmete lehelt.
Klienditeenindusele tuleb öelda tellimuse number, kus ja millal kaubal järel käidi ning mis tellimuse juures valesti oli.
Tagasiside teenuste kohta saad mugavalt anda ka meie veebikeskkonnas, näiteks siit. Tagasiside andes aitad meil pakkuda veelgi paremat teenust.
4 lihtsat sammu ja kaup käes!
Vali kaup
Vali sobiv kaup kas toidukaupade või tarbekaupade valikust ning aseta see ostukorvi.
Nipid:
Vali kuidas kaupa saada soovid
Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna või tellida kojuvedu.
Vali millal kaupa saada soovid
Vali endale sobiv tarneaeg. Arvesta sellega, et ePrisma teenused on populaarsed ning võimekus on tehniliselt piiratud – praegu veel vabad tarneaknad võivad kiiresti täituda. Kiirusta!
Nipid:
Kinnita oma tellimus
Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi