Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: puuduvate toodete asendamine

Ostunimekirja lehel saad määrata, kas komplekteerija võib vajadusel poest puuduvaid tooteid sarnaste toodetega asendada või mitte. Vaikimisi on kõigi toodete asendamine lubatud.

Toodete asendamise nupust avaneb rippmenüü, kust saad lubada või keelata kõigi toodete asendamise korraga. Asendamise saad lubada või keelata ka tootepõhiselt klõpsates kahe noolega nuppu hinna ja koguse vahel. Kui nupp on roheline, võib toodet asendada. Kui nupp on punane, siis toodet asendada ei või.


Asendamine-1

Kui oled toodete asendamise lubanud, teavitatakse Sind peale tellimuse komplekteerimist, kas tooteid oli vaja asendada ja kui, siis milliseid. Need andmed on näha komplekteerimise kinnituses, mis saadetakse Sulle e-postiga.

Asendame toote vaid Sinu loal. Toode võidakse asendada ka juhul, kui kaupluses oleva toote kehtivusaeg (parim enne kuupäev) on lõppemas.

Tellimuse lõppfaasis saad lisada enda täpsed erisoovid väljale “Teade komplekteerijale”. Nii tagame üheskoos teenuse parima kvaliteedi.


Asendamine-2

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna või tellida kojuvedu. Hetkel saab tellitud kaubale järgi tulla Sikupilli ja Mustamäe Prismadesse. Kojuveo teenust pakub vaid Mustamäe Prisma. Sellel sammul palume Sind sisestada oma täpne aadress, et kontrollida, kas see jääb meie tarnepiirkonda. Samuti mugavuse mõttes soovitame valida kõige paremini sobiv kauplus.

Nipid:

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg. Arvesta sellega, et ePrisma teenused on populaarsed ning võimekus on tehniliselt piiratud – praegu veel vabad tarneaknad võivad kiiresti täituda. Kiirusta!

Nipid:

4

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata kulleri kõne või SMSi

Nipid: